Daily new jobs

Ex-Huxley Associates recruiter richt SIRE Life Sciences® op

Ex-Huxley Associates recruiter richt SIRE Life Sciences® op

Ex-Huxley Associates recruiter richt SIRE Life Sciences op

Jordy Stravers (27) ex-recruiter en Senior Manager van Huxley Associates en oud campus recruiter van Fairlane heeft een eigen recruitmentbureau opgericht, genaamd SIRE Life Sciences. Hij start samen met oud-collega en ex-Huxley Associate Jan-Willem Broekhoven.

Niches
Stravers geeft aan dat hij zich in zijn vorige baan bij Huxley Associates richtte op: "het ontdekken van nieuwe markten, niches waar net genoeg concurrentie is om te weten dat er een markt is.” Dit wil hij nu ook toepassen op SIRE Life Sciences binnen de Europese Life Sciences industrie. “We richten ons op niches binnen de life-sciencesindustrie. Dus geen Algemeen Directeur, maar bijvoorbeeld een R&D-directeur binnen de cacao-industrie. Daar zijn er nog geen twintig van in Europa. Ieder van ons heeft zo zijn eigen kennisgebied. België is onze belangrijkste markt.”

Het recruitmentbureau is in eerste instantie gevestigd in Amsterdam, maar wil ook een kantoor openen in Brussel. Bovendien zal er dit jaar nog een nieuwe vestiging worden geopend in Zürich, omdat de Zwitserse markt minder competitief is dan de Belgische en medeoprichter Broekhoven van Zwitserse afkomst is.

source: https://www.recruitment.nl/nieuws/ex-huxley-associates-recruiter-richt-sire-life-sciences-op/

Life Sciences

Mondriaan Tower