Vliegende Start: SIRE Life Sciences®

Vliegende Start: SIRE Life Sciences®

Ondernemen vraagt om actie. Hard werken, goed marktonderzoek doen, investeren in relaties en eigen mensen en bovenal: een stap wagen in een richting die anderen niet kiezen. Drie ondernemers delen hun sleutel tot succes.

SNELGROEIENDE STARTER

Jan-Willem Broekhoven: “Onze klanten zijn actief in industrieën als cosmetica, farmacie, voeding en biotechnologie. Snelgroeiende markten waar veel executives nodig zijn. Onze aanpak daarbij: reverse recruitment. Eerst brengen we de markt in kaart en zodra een klant iemand zoekt, weten wij al wie waar zit en eventueel geschikt is. Onze marktkennis baseren we vooral op harde statistische data, maar we hebben ook het nodige persoonlijke contact. We delen de drive en ambitie om SIRE Life Sciences uit te bouwen als breed merk binnen de dienstverlening van ‘employment solutions’. Internationale ambities hebben we al vanaf de start, we hebben niet voor niets gekozen voor Baker Tilly Berk met hun globale netwerk. Hoe we zo snel zijn gegroeid? Wij werken gefocust en kiezen heel bewust voor een aantrekkelijke niche.”